- Jesteśmy firmą handlową. Handel jest działaniem zorientowanym na klienta. Od tego, jak dobrze go obsłużymy, zależy nasze istnienie i rozwój.
- Naszymi podstawowymi klientami są fryzjerzy. To oni są naszymi pracodawcami. Bez nich nie mamy podstaw istnienia.
- Naszym celem jest dotarcie do jak najszerszego ich grona. Wykorzystujemy i rozszerzamy naszą wiedzę, by zaspokoić potrzeby naszych klientów.
- Potrzeby naszych klientów chcemy zaspokajać na wielu płaszczyznach ich działalności. Począwszy od szerokiej, uniwersalnej oferty produktów, bezpiecznych zakupów, przez dobrą informację, perfekcyjny serwis po budowanie trwałych związków.
- Dobry towar w cenach konkurencyjnych, dostarczony uprzejmie i profesjonalnie to przedmiot naszych działań.
- Otwartość i etyczne postępowanie we współpracy z naszymi klientami jest dla nas kluczową wartością.
- Uwzględnienie w naszej codziennej pracy wszystkich powyższych stwierdzeń jest warunkiem koniecznym do dalszego wzrostu – wzrostu oddziałów i wzrostu firmy. Myślimy globalnie – działamy lokalnie.
WARTOŚCI, KTÓRYMI KIERUJEMY SIĘ KAŻDEGO DNIA:
1. Relacje:
- Pracownicy – stabilność zatrudnienia przy jednoczesnym rozwoju osobistym
- Klienci – im dłuższa współpraca, tym więcej korzyści
2. Bezpieczeństwo:
- Ciągły i efektywny kontakt z Klientem
- Serwis posprzedażny
- Indywidualnie dostosowane rozwiązania
3. Dostępność:
- Blisko i wszędzie
- Dystrybucja dopasowana do potrzeb Klienta
- Informacja – zawsze aktualna
4. Doradztwo:
- Edukacja i wiedza jako podstawy efektywnego kontaktu
5. Ciągły rozwój:
- Nowe formy aktywności handlowej
- Innowacyjne rozwiązania
- Nowe produkty
6. Odpowiedzialność społeczna:
- Jesteśmy częścią społeczeństwa
- Wspieramy działania ukierunkowane na pomoc potrzebującym
- Rozwijamy relacje w środowisku branżowym
- Integrujemy klientów i pracowników